god morgon.. eller vad man säger

Jaha, nu var det fredag, ljuuuva fredag. Ingen skola i dag, känner mej fortfarande skum. Sovit till tio! När gjorde jag det sist?! Visst Maja vaknade 5,10 och vi gick upp en timme, men sen sov jag.

Jag fattar inte varför hon alltid ska vakna kl. 00.00 och sen får inte vi lämna rummet. Hon vågar inte somna in riktigt utan så fort hon hör ett litet steg så skriker hon! Mardrömmar antaligen. Vi sover på hennes golv en halv timme så blir det okej. Eller vi göra inte det, Mogge gör det medan när det är min tur så tar jag in henne hehe.

Jag hoppas på frisk kropp o morgon, jag tänkte ha lite tjejfest och det hade varit trist om jag fått ställa in. Nej lite slabbe e det som saknas då kommer jag lätt bli pigg!

Vi hade bjudning här i lördags med våra bästa vänner Emilie och Peter, vi spelade Trodde du Ja!
Det var rikitgt jäkla roligt! Ibland fick man olika utmaningar som man skulle göra, Peter fick: Vira toapapper runt huvudet och ha det i en spelomgång. DÄR spottade jag ut halva slabben rätt över bordet. Inte nog med det för han tog orden på lite väl allvar och virade pappret runt hela ansiktet...hahahaha

  Sorry Peter men jag var tvungen!



Sen var det min tur, jag antog såklart alla utmaningarna, skulle härma valfri fågel i 30 sek. Fick bli en Uggla (såklart) Gåmed en sko runt köket, dansa Tango med valfri person (Emilie) Jag tror fortfarande att hon är i chock över hur bra det va! Har tyvärr inte bild bevis på detta. Men kickboxning mot min skugga, den var grymt bra!
 

Japp, jag är ljudeffekternas mästare!



Ödet ger oss släktingar, men våra vänner väljer vi själva.

Källa: Jaques Delille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0