God morgon!

I dag är det lördag ....Alltså är jag redo för partaj i kväll!! Tjej fest ska det bli, vi blir dock inte så många men vad gör det när man är i goda vänners lag?! Sven!

Pappa var som sagt här i går och kollade film. Den var inte slut förrän halv tolv! Men vi bara älskar den filmen:

Sagan om ringen.




Somnade inte före ett! Maja vaknade samma tid som vanligt, plockade in henne och låg och funderade på attt hon snart skulle vakna. Det värsta man kan göra. 04,30 så då var det dags för vällling och mys till 05,30. Shit vad pigg jag  var alltså! Som tur väl är har jag snälla morföräldrar så klockan 06,40 tog vi bilen och körde till Mörrum :D Hon ska ändå tillblringa eftermiddagen där och ingen blev gladare än morfar! Ja och Maja med för hon fick ju någon som verkligen ville leka kl 07,00!

Sen körde jag hem till min bakfulla sambo och sov till 10,00 iaf.
Snart kommer min bästis på besök, eller ja besök och besök hon ska stanna till i morgon. Hon har ju faktist rest ända från Mörrum city.


Anna Loorentz





Det finns ingen bättre spegel än en god vän.

Källa: Okänd

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0