äntligen fredag

Jag har längtat hela veckan. Jag var så trött i skolan på förmiddagen att jag var påväg hem. Men efter en varm oboy på rasten var jag fit for fight för grupparbete.

För övrigt är inte vård och omsorgs kursen det bästa jag vet... är en massa viktig fakta som ska in men det fastnar knappt. Längtar efter praktiken!

Efter skolan skulle vi mötas upp (jag, Mogge och Maja) för att köpa blommor på torget. Vi smög in en pizza på det på siesta ;). Vi hade inga grejor med oss till Majsie,  så klart fräste det på hahaha. Mogge fick rusa till ICA :D
Så går det när man ska synda.

   


Blommor blev det till slut. Nya inomhus och en kryssboll. Hur stor som helst! Det det skit löjligt ut i min höga kruka..får nog fundera ut en annan lösning.

Maja gick hem från torget! Duktig e hon. Sedan jagade hon sin skugga......
 


Maja har blivit rädd för att bada.. :( två minuter sen ska hon upp. Tycker bara det är kul när vi spolar upp vattnet. Sedan om vi ska duscha håret ska vi bara inte tala om vilket otrevligt moment. Stackars Maja. Vi får komma på en lösning.

Kvällen avlutades med fotboll i Hällaryd. Mitt gamla lag Mörrum vann med 1-0 heja heja!! Majsan och Neo sprang runt, eller ja Maja åt nästan hela matchen med gammelmormor. Det blev både korv och stekt sill!!

        
 
                Maja och Neo                                      Gammelmorfar Laban och Maja



                             Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka men morgondagen är vår att vinna eller förlora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0