hoppsan..

Jag upptäckte precis att nästan alla mina inlägg handlar och Maja och Emilie... Känn er hedrade! <3

I går var Frida hemma en stund och myste! Jag saknar ju mina flickor i Jönköping så det är klart att man blir glad när någon av dem hit kommer på besök <3


                                                                      Mys... älskar er <3

                                               


Åt på Christins med mamma idag. Är de varma mackorna goda eller?! Kyckling och fetaost. Ännu en grej jag lärt mej av Emilie.

Skolan gick bra idag, vi hade redovisning. Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gör där heja heja på att det ska kännas lite bättre med teorin med.

I natt har vi sovit!! Jag somnade 21,30 och vaknade inte förrän 03,30 av Maja! Yeah det börjar ta sig. Sen sov hon faktist till 06,00 hos oss. Det var skönt kan ja säg!



Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0