Morgon mys

Det är det bästa som finns när Maja vaknat, klättrar ner från sängen (med hjälp) Går runt och tar mej i handen och vill att jag ska gå upp. Sen tittar vi lite på hennes leksaker, sen dags för gröt. Både till mor och dotter :) Vi har ca en timme/en och en halv på oss att mysa göra oss i ordning för att sedan gå till dagis.

Idag gick vi lite tidigare för att inte Majsan skulle bli så stressad. Hon går där i sin egen lilla värld och är så söt så man vill ställa in allt och sätta sig och gosa <3

Kom till dagis, fick en puss och sen vinkade hon adjö utan gråt utan pip, ingenting utan nu ska jag ha roligt på dagis :)
Hämtade henne vid tre, lång dag...Fick se mej log och vinkade adjö direkt till de andra för nu skulle hon gå hem och gick bort till sina skor.. ahhh jag smälter <3

Cyklade till CG... ja det kan man ju räkna ut hur det skulle sluta. Jag hade inga lösa pengar, alltså inte vagn. Tillslut låg det dressing bland dillen, Dill bland schampoot. Grät en gång för att det stod två uppstoppade renar mitt i affären. Stor burk turkisk youghturt las ner i korgen?! Hon hittade tillslut längst ner i en korg med korv, en nonstop plast sak med leksak, den var kul ett tag. Kom till ost. Vi skulle köpa hem ädelost. Tyckte Maja med och tog tag i den direkt, bet upp plasten och åt på osten?!
Betala var en klass för sig... JA JA hon fick leka av sig och jag fick ett träningspass! Roligt hade hon och alla stirrade haha. Det blev många nej av mej och många NEJ av Maja...

I säng 17,45 heelt slut var hon!



Kvällen har bestått av sims, idol, och lite av den nya serien på ettan. Nu är det snart sovdags. God natt alla fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0