Onsdag

Gick som vanligt super bra att lämna Maja på dagis. Vi gick lite tidigare i dag men hon traskade på så bra tt vi var 15 minuter tidiga i dag.

Vilade en stund, har haft självstudier på förmiddagen för vi ska snart åka ut till övningsfältet. Jag gillar inte övningsfältet! Jag har varit där 700 gånger.

Passade på att förbereda maten till i kväll och byggt ihop ett Cd ställ. Blev bra faktist :)
 
Lite sned bild kanske.. inte rummet som e snett :) Data bordet köpte vi för en månad seb, vi fick ett nytt sovrum! Organiserat!! YEAH

har satt i en skiva... Drängarna först på plats. hahaha

I kväll blir det spring runda med syrran (hoppas jag iaf:) Det behövs verkligen för i helgen är det fest med. Svängsta IF firar 85 år så då ska jag svänga mina lurviga till Jens U med band. Bella, Mogge, Hinken och jag kommer rocka loss duktigt! <3

Nu ska jag få i mig lite lunch från i går! TJooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0