onsdag

En helt vanlig onsdag..
Först skolan sen blev det mys med familj och syster <3

Promenad ut en runda, gick inom bus och rackartyg, det var 20 % i hela affären. Jag tog med mej Mogge min idiot! Haaha vi var inte överrens men tillslut enades vi om en jättefin klänning. (dock inte den jag ville ha mest men man får väl ge sig nån gång :) finns ju kvar. Massor med plysch kläder.. Jag älskar det! han hatar det!



Den här fina fick det bli från molo

Sen blev det glass på torget. Blandad smak med jordgubb och vanilj, Maja som älskar glass var lagom nöjd :) 


Igår hade vi mysig eftermiddag/kväll med Fridis. Vi skulle ut på långpromenad men det skulle absolut inte Maja. Lagom till bellevue ville hon stiga av vagnen och gick i  en halv timme! ner för dn branta backen. Plockade björnbär, snubblade, plockade blommor och bara myste.

Ingen plockar björnbär som ja.. Maja ja sa Maja <3 

Majsie och Fridis en sista gång innan hemresan till Jönköping
Vi kommer sakna dej! Ända tills den 19:e :)



                                                                               Den som behärskar ögonblicket, den behärskar livet


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så stor hon har blivit Majsan. <3

Hade varit roligt å träffa er snart!

2009-09-03 @ 08:11:36
URL: http://lisoball.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0